Salem och lampor

Sista dagarna innan semester och det märks verkligen. De flesta har gått ner i varv på jobbet och några har redan tagit semester. Jag har som mest hektiskt just nu och hinner knappt med känns det som.

Nu på morron har jag dock lyxat till mig en klippning (billigare mellan 08.00--10.00 - Tack för det). Sommarfrilla och det känns riktigt fräscht. Borta är alla slitna toppar och risigt rufs.

Helgens GULDBRÖLLOPSfest var supertrevlig - en och annan bild ska jag nog lyckas lägga ut. Har du FB och är min vän kommer ännu fler bilder dit!

Ikväll ska vi gå och se Salem Al Fakir - en gratiskonsert 7/7 kl 7.

Min favorit på Melodifestivalen!

Kan ni tänka =) Jag ska SÄLJA två av mina taklampor.
Vit lampa - 150 kr.
Vit lampa - 150 kr
Brun lampa - 200 kr
Brun lampa - 200 kr.
Är du intresserad av någon av dessa? Maila mig - eller lämna meddelande här så hör jag av mig.

Du betalar såklart FRAKTEN själv.

Ha en bra onsdag!

See ya,
/Sara

Kommentarer
Postat av: Anna

Salem är ett geni..synd att alla inte upptäckt det...eller hur?

Din bordsduk är fantastisk melike



Kram i värmen...

2010-07-07 @ 10:44:56
URL: http://garanteratglamourfritt.blogg.se/
Postat av: lizaloop

Han var även min favorit!!

Här har det solats och baats idag med, men nu åkte jag hem för lunchpaus!

2010-07-07 @ 13:15:14
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Sanna

Härligt med 50års bröllopsdag, det vill jag oxå hinna med.. =)



SV: Jo nog finns det mycket inspirerande bilder på google.. =)



Ha en fortsatt fin sommar!

Kraaaaam

Sanna

2010-07-07 @ 19:07:05
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0