Grattis till mig!

Kolla HÄR>>

Kommentarer
Postat av: Patricia

GRATTIS TILL DIG!! Lite försent men ändå...:)

Men skrik och panik! Har för mig att jag sett ett snyggt golv i din blogg, som ni hade satt i toan. Det där som ser ut som om det vore gjort av gamla vinlådor. Var det hos dig? Har för mig att det var köpt på Bauhaus, minns du vad det kostade? håller tummarna för att jag är på rätt blogg nu

2010-07-26 @ 13:57:12
Postat av: Saras Inredning

Patricia: Japp, du är på rätt blogg. Lessen för mitt sena svar men jag har faktiskt inte sett din kommentar förrän nu :)

Har som sagt bytt blogg.



Golvet är från Bauhaus - tyvärr gick det inte att lägga på toan pga regler, så nu har vi hamnat i ett dilemma. Vi vet inte var vi ska lägga det =)



Vill minnas att det var ganska dyrt. Typ 4-500kr/kvm och ett paket är på 2,5 kvm eller liknande.



Lycka till! (om du nu läser här)?

2010-11-02 @ 15:46:43
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0