Vinlotteri

Jag är med i ett VINLOTTERI. Vi är FEM tjejer som träffas en gång i månaden, vinnare får TRE flarror och tvåan får TVÅ flarror. Alldeles lysande upplägg - jag vann nämligen TVÅ flarror.

Igår va vi hos M, klicka på länken så kommer du hem till henne.

Vi har så fantastiskt trevligt! Mina brudar är absolut de bästa som finns och jag är så glad att de är MINA vänner. Mat, efterrätt och en massa surr om allt mellan himmel och jord.

Guben o jag hade löst allt så smart igår, tyckte vi. Vi samåker till jobbet (såklart vi jobbar på samma ställe) och igår körde jag så bilnyckeln ALLTID ligger i handväskan iom att jag skulle iväg sen. Guben fixade med annan skjuts hem.

Så ringer han vid fem-tiden och säger skitlycklig:
-Du! Vet du vad jag har i jackfickan =)
-Nää, vaddå?
-BILNYCKELN!
-Hahaha.. jamen vad smart!!

Här stod jag alltså inne i stan med en bil utan bilnyckel och guben två mil bort med nyckeln i jackan.

Jag ringde en av tjejerna i gänget och kollade om hon kunde plocka upp mig. Självklart skulle hon hämta mig på jobbet. Inga problem =)
Guben fick låna sin lillasysters bil och komma och hämta mig OCH även bilen.

Jaa, normalt har man ju TVÅ bilnycklar - och det har vi oxå haft....

Ha en underbar TORSDAG!!
Imorrn är det FREDAGSMYS.

See Ya
/Sara

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Grattis till vinsten!

ha ha vilken tur att det löste sig ändå med bilen, tur man har vänner, vad skulle man göra utan dom!!

2010-02-04 @ 10:33:24
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: mil

Ja, mycket trevligt att träffas, kanske en lunchdate nån dag!!

2010-02-05 @ 05:21:38
Postat av: Saras Inredning

Lizaloop: Tack, tack :) Jamen livet vore trist och innehållslöst.

Milo: Självklart!! Vi höres! Eller synes på FB =)

2010-02-05 @ 07:48:22
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0