Deltävling och annat jox...


Så var DELTÄVLING 1 avklarad. Jag var då väldans nöjd med startfältet, nån låt som man kunde klaga över, nån som man kunde skälla på kläderna, en som aldrig kom igång, en klar FAVORIT och en liksom lite sisådär - ja åsså lite annat som inte spelade nån roll.

Ola var min favorit direkt - sen slog jag nog dövörat till ända till slutet när Al Fakir äntrade scenen och jag bara skrek rätt ut! Men här är ju VINNAREN av hela schabbalongen. Röstade som en tok och blev superglad att han gick vidare till finalen.

Dolph Lundgren är såklart en stor favorit. Har en jobbarkompis som gått i samma klass som Dolph, dom kommer även från samma by. Eller ja Dolph är väl Stockholmare egentligen men växte upp hos farmor här i mellersta...
Gick ut gymnasiet med 5.0 i medelbetyg. Han är ju inte direkt dum om man säger. Min jobbarkompis fru var på VIP-festen efter festivalen i lördags så hon pratade lite med Dolphan och nämnde förståss sin man... Lite roligt - han minns minsann sin mattekombatant från skolan. Kul tyckte jag =) Och petade en extra gång på min jobbarkompis. *Peeet*

Ifjol var vi till Skellefteå på festivalen och året innan här i Övik - så det kändes helt okej att sitta hemma i soffan och zappa mellan hockey och festival... det blev mest festival eftersom DOM DÄR lyckades gå och förlora! Gah..!! Såå viktiga poäng - men vad hjälper det att man har världsstjärnor i laget. Dom spelar ju f*n som ett divII lag!

Veckan startar med HOCKEY ikväll - misär - men vem vet? Kanske MODO överraskar och går och vinner?!!

Beställt ett par stövlar på bonprix.se (klicka) - som tröst såklart.

Jamen hallå! Jag åkte längdskidor igår =) 5 KILOMETER! Pewh.. det känns i ljumskarna idag!
Jamen åsså en annan grejj - vi ska HIT>> (click it) Coooolt!!

See Ya
/Sara

PS. Hjärtat och äggen kan du köpa här>>

Kommentarer
Postat av: EVA

Ja för mig var ju Andres Ekborg en favorit men låten blev lite platt live...vet inte vad som hände...så vi jublade då Salem gick vidare direkt för den låten...den vinner nog allt!!!



Och kryssning...jag är inte alls avis...inte ett dugg...alltså inget...nada...noll...hehe !



***

KRAAAM EVA



:)



PS ! Håller tummar och tår för MoDo...som vanligt !



2010-02-08 @ 15:13:18
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Trolda

Ja men HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! "Jamen åsså en annan grej..." Nog är DET en annan grej!!! En MEDELHAVSKRYSSNING!!!!!!! Åååååååååååh, så underbart!!! =D =D =D NÄR?VAR?HUR? Lyckosar!!! =D Gissar att du skall "sprätta runt" på fatyget i dina sylvassa urfräcka stövlar...;-) HÄRLIGT!!!



Trolda - kramar =D

2010-02-08 @ 15:18:47
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Nina

mmm.. medelhavskryssning... inte dåligt.

2010-02-09 @ 21:55:20
URL: http://ninalindh.blogspot.com
Postat av: Lizaloop

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHH vilken resa ni ska göra...jag som hade tänkt skryta på dig hur duktig du var som åkt skidor men jag kom lixom av mig när jag klickade på en andra länken...!

WOW

2010-02-10 @ 09:38:59
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: e

Låter alldeles.. alldeles.. UNDERBART!

2010-02-12 @ 12:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0