Wednesday

Parfymen låg i brevlådan igår. UNDERBAR! Jag älskar den.
Kryddig, sexig, diskret och man blir ju så SNYGG.
(tänk va det kan bli av en parfym). Men så gillar jag ju Gynning oxå!
En tuff brud i lyxförpackning som lyckats vinna våra hjärtan.
Jaa, säkert inte allas - men mitt.

Kommar att använda edt ofta! Nää, jag sa fel - inte PARFYM utan eau de toilete!!
Jaja, whatever ni fattar ju'.
Jag rekommenderar den starkt! Dessutom levereras den i en lyxig förpackning
som ser ut som en pytteliten shoppingbag från en lyxboutique - hur bra va inte det!


Inga nya bilder så det blir en från matrummet.

Va såklart på IKEA igår och köpte två dörrar till mina Bennohyllor.
Nu ska DVD-filmerna gömmas bakom lite frostade blommor - tror jag
blir skitsnyggt. En liten pall som jag ska sy nytt överdrag till så den
passar min randiga fåtölj.

Och kolla in HÄR>>
Där skulle jag passa in!!

Vi ses
//Sara

Just LOVE the edt from Gynning. I strongly recommend it!
Went to IKEA yesterday and I baught two doors to my Bennoshelfs.
Gone DVD's GONE!
Click on the link above to check out a nice little place.

Kommentarer
Postat av: Garlica

Kul att du hittade in till mej!

Här ser riktigt trevligt ut. :-)

Ha en fin kväll!

2009-09-30 @ 19:13:27
URL: http://metrobloggen.se/Garlica
Postat av: Nina

Kryddig, sexig och diskret... låter ju perfekt för mig.



Huset såg inte mycket ut på utsidan... men insidan... helt underbart.

2009-09-30 @ 22:10:05
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Katten Carina

Allt funkar och mycke promenad blir det ibland.

Härligt hus du hittat.

Kram Carina

2009-10-01 @ 13:22:18
URL: http://blogg.passagen.se/cabe3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0