Efterlysning!

Efterlysning! Någon som vet var jag köper dessa lyktor?
Är det nån därute som har koll på var jag kan få tag på dom gröna
väggljuslyktorna? Visst är dom snygga!!
Säkert har dom utgått ur det eventuella sortiment dom nu tillhört för bilden
är 1 eller 2 år gammal.
Jag brukar spara bilder på sånt jag tycker är fint.
Hmm.. ja kanske lite fånigt men det är så jag får inspiration.
Nu kommer jag tyvärr inte ihåg upphovsmakaren till denna bild - så jag
hoppas att Du som känner igen dig kan väl höra av dig till mig =)
Jag vill KÖPA dom!!
Jag vill köpa dom!
Kanske jag till och med visat bilderna förut?
Inte alldeles otroligt med tanke på att jag verkligen ÄLSKAR dessa
inspirationsbilder (there's more from where they came from).

Ikväll ska jag på HOCKEY - MODO - Brynäs...
Ingen Foppa (USA), ingen Sundström (ryggen), ingen Salle och ingen Hållberg (sjuka).
Hur ska det gå??

Vi ses
/Sara


Anyone recognize these candleholders in wood? If You do - please contact me because I really really would like to buy a pair.
Tonight I am going to watch hockey, my favorite game and favorite team MODO Hockey.
Peter Forsberg has gone to USA, Nicklas Sundstom has a backproblem and two more players are sick...

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja dom va skitsnygga!!! Ska kolla här neråt, vi har en butik där liknande saker dyker upp...återkommer med det!



Ja hockeyn ja..katastrofläge 1....håller tummar och tår för er...kram!

2009-10-01 @ 19:47:18
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har sett dem på Agdas Country shop, för typ ett år sedan.

www.agdas.se

Kram Lily

2009-10-02 @ 13:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0