Söndag

Och ni glömmer väl inte att TÄVLA!

Jag vaknade med FEBER imorse, hua. Idag har jag bara slappat i soffan och tryckt i mig alvedon. Inte alls roligt.

För alla som vill se hur jag såg ut IGÅR kommer här en liten bild.
Klicka på den blir den större.

Nää, jag är inte utklädd eller så utan jag har bara min nya BikBok-klänning.

Lyckan var total då vi först var på hockey och ÄNTLIGEN, äntligen lyckades Modo vinna! Pewh..
Efter det till M och H på inflyttningsfest =) Tack för jättetrevlig fest med god mat och dryck.

Zassabrassamandelmassa
Den här utsikten har jag haft idag. Jag i soffan och Zassi i fåtöljen.
Har eldat i braskaminen och ändå bara ligger jag och huttrar.
Nu är det väl något bättre efter en alvedon.
Guben har putsat fönster och varit så energisk idag - jag blir bara trött :)
Men nöjd att jag slipper putsa.

Ha en skön söndagkväll!
See Ya
/Sara

I have a fever and wont go so far from the sofa today. My view is Zassi the cat. Have a nice sundaynight.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas du inte fått svininfluensan bara... Krya på dig!

2009-11-01 @ 20:01:54
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Eva

WOW så snygg du var ! Skitläcker klänning...



Och kul för MoDo...



***

KRAAAM EVA

2009-11-01 @ 23:33:57
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

cool klänning :)

Det var soffläge som gällde för mig oxå igår, tror jag skyller på feber jag med ;) eller kanske inte...



Hoppas du är bättre idag!

2009-11-02 @ 09:59:29
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Trolda

Men en sån PINGLA!!! Uuuuuursnygg!!! =D Vad KUL att både se och känna sig så snygg inför en fest!!! =D Men idag läser jag att du är FEBRIG, gotte-sugen och trött...då är ju the gott, men det där SUGET efter SÖTT kräver ju såklart mer...tänk ibland går man verkligen loss i skafferi o skåp...FAST man VET att det egentligen inte finns NÅT som man vill ha...Hoppas du KRYAR PÅ DIG snart!!!! Ha det bäst där i soffan och försök mysa LITE iallafall trots febern!



Trolda - krya på dig kramar =D

2009-11-02 @ 17:56:47
URL: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0