Friday on my mind

Varför män inte skriver rådgivningskolumner
 
Fråga:
Kära Olle,
jag hoppas att du kan hjälpa mig. Härom dagen när jag åkte iväg till jobbet, lämnade jag min man i huset tittandes på TV, som vanligt.
Jag hade inte hunnit långt när motorn la av och stannade. Jag promenerade hem och bad min man om hjälp. När jag kom hem kunde jag inte tro mina ögon! Han var i vårt sovrum med vår grannes dotter. Jag är 32 år, min man 34 och grannens dotter 22. Jag och min man har varit gifta i 10 år.
 
När jag konfronterade honom bröt han ihop och erkände att de hade haft ett förhållande de senaste sex månaderna. Jag ställde ett ultimatum: Bryt med henne eller så lämnar jag honom. Han har blivit av med jobbet för sex månader sedan och säger att han har känt sig deprimerad och värdelös sedan dess. Jag älskar honom väldigt mycket, men sedan jag gav honom mitt ulitmatum har han hållit sig på sin kant. Han vill inte gå på familjeterapi och jag känner att jag inte når fram till honom. Var snäll och hjälp mig!

Vänliga hälsningar 
Felicia
 

Svar:
Kära Felicia
En bil som stannar efter att ha körts en så kort sträcka kan bero på en massa olika fel i motorn. Börja med att kontrollera att det inte är några stopp för bränslet. Om det är okej, kolla insprutningen och att det inte finns lösa kablar. Om inget av detta är fel, kan det bero på bränslepumpen, att det är för lågt tryck till motorn.

Hoppas att detta hjälper,
Olle



Underbara FREDAG! Solen skiner, himlen är klarblå, jag har tonat håret - kaffe. Det blev toksnyggt tillsammans med permanenten. Jag har gått ner 4 kg på 3 veckor!! Tjohooo - LCHF. Jag säger då det!
Ska på möhippa imorron. Spa, 3-rätters och allt kul man nu kan ha med 12 tjejer! Åker till Prag om några dagar med min lilla gube + ett par till.

Iiiiiihihihihihi... visst är väl LIVET en FEST!!
Håll med om det folk och fä!!
Ortens pelargon kommer från Blommor & Ting, 49 kr.
Vi ses
//S

Kommentarer
Postat av: Nina

Japp, livet är en fest. Fast min fest stannade av för en stund. Jaja...



Hoppas du får en trevlig Pragresa!

2009-05-15 @ 09:01:06
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Trolda

Jajamen - Livet är en FEST =D Visst är det väl UNDERBART när man känner det så! =D Och det försår jag väl om ni skall till PRAG!?! En underbar stad! Vad KUL!!!! =D Och jag TYCKTE väl du såg smalare ut på fotot med permanenten...;-) Hur skall detta sluta...!?! ÄNNU snyggare än vanligt ;-) Ha det underbart på er resa och drick en (eller två...) tjeckisk öl för mig också, tack =D



Trolda - kramar =D

2009-05-15 @ 09:22:44
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja just nu är livet en fest..berg och dalbana emellanåt men man måste tänka positivt och gå vidare..:)

Fin färg det blir på pelargonen? Väntar med spänning på mina knoppar...Kram på dig...

2009-05-15 @ 12:37:34
URL: http://duracellmorsan.blogspot.com
Postat av: Nilla

Det verkar som om du mår bättre nu:-) vilken livsglädje, det sprudlar om inlägget. Härligt, man blir riktigt glad själv. Ha det så trevligt med allt du ska göra.

Kram

2009-05-15 @ 15:06:08
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Jag ösnkar dig en trevlig lördag!

2009-05-16 @ 08:33:44
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0