Fredag

..och visst längtar man efter våren!

Veckan har varit hektisk, jag har både hunnit med vårt kontor i Stockholm och Uppsala. Därav min frånvaro på bloggen - om någon nu undrar =)

Härligt att så många mailat och vill vara med och tävla! Klicka så kommer ni till tävlingen.
Tävlingen pågår ända till torsdag den 2a april.

Den vita lådan kommer från Magnus & Selma. Slutsåld. Lyktan kommer från ÖoB. Ljuset kan du köpa på Magnus & Selma.
Bjuder på en härlig blomsterbild. Nu är den sedan i höstas men nog skulle det kännas fint om det såg ut så här på bron snart?
Imorron ska vi ha goa vänner på besök och då tänkte vi bjuda på det HÄR. Klicka så kommer ni till receptet.

Ha en alldeles underbar fortsättning på fredagen!

Tack alla för att ni kikar in och lämnar ett spår.
Vi ses
//Sara


Superfina zinklådor som finns att köpa hos Magnus & Selma.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå,

Kul att du hittade in till mig och att du gillade min blogg :) Det värmer...

Många olika ideér om hissgardinerna hur de ska hänga, men jag valde den stora så den räcker en bit ut på fönsterfodret. Kommer nog bli bra, har ju en massa andra fönster som jag kan visa de fina fodren på :)

Mysig blogg du har. Vilken fin blomster arrangemang..älskar blommor..

Ha en trevlig helg / Kram Maria

2009-03-27 @ 08:26:07
URL: http://villakrutbruket.blogspot.com
Postat av: Hanna

Åh, vilken härlig sommarbild!

Zinkbyttorna va oxå jättefina :)



Cd-hyllan har jag inte målat...än. Funderar på att måla den vit.

ananaslampan sprayade jag, jätte enkelt!



Ha en mysig helg!!

Kram Hanna

2009-03-27 @ 09:18:22
URL: http://hannashantverk.blogspot.com/
Postat av: Nilla

Ja det var en fin blomsterbild. Nu längtar man allt efter våren, så man kan göra lite fint med blommor.

Kram

2009-03-27 @ 11:33:05
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Guldkant på Livet

Ja, man blir glad av blommor på "bron", snart är vi där, jag gillar dina zinkburkar du har i din butik, läckra!





Solig helg! Mari.

2009-03-27 @ 13:35:01
URL: http://guldkantpalivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0