Alla pratar om Michael....

....men jag, jag pratar bara FYND!
En längtansljusstake som ÄNTLIGEN var på REA på MIO. Endast 45 kr betalade jag. Ni må tro jag trånat efter den länge.
ÄNTLIGEN, äntligen, äntligen bor ljusstaken hos mig som BORDE följt med matbordet Rosie.
För ynka 45 kr fick den följa med hem, MIO har tokrea (på vissa prylar) och då fyndade jag.
Loppisfynd för 20 kr. Westmans i Saltmagasinet, Övik.
Nästa fynd är oxå en ljusstake, för väggen. Kanske inte så lätt att se hur snygg den är på den här bilden. Men den MATCHAR tokbra en ljusstake som jag redan har (bakgrunden) - dom är som kusiner.
Den är fyndad på LOPPIS.
Tallriksunderlägg, Mona Svärd. Endast 10 kr.
Nästa fynd är 4 tallriksunderlägg. SUPERFINA, Mona Svärd - 10 pix.
Oxå loppisfynd, Westmans Saltmagasinet i hamnen.
Snyggtupp i köket.
Klicka på bilden.
Underbar tupp har flyttat in hos mig. Den passar in så bra i min COUNTRYSTYLE, that's my style!
Nästa fynd är en SNYGGTUPP från Ofelias Hus. Vill du köpa en likadan? Klicka på länken.
Den är så snygg så snygg och passar såå himla bra in i mitt kök. Här får den bo med SNYGGHÖNAN som granne. Kanske det blir små kycklingar till slut?

Och sen bara lite INSPIRATION till alla Er!


Lampa fyndad på loppis.
Och en TANKE om KÄRLEK till Michael Jackson's barn.
Vi ses
//S

Kommentarer
Postat av: Ofelias Hus

Vad kul att du hörde av dig!



Alltid lika roligt att få se ett "ansikte" bakom en order.



Tuppen gör sig fint hos dig!



Supermysig blogg du har!



Kram,

Anette

2009-07-07 @ 21:04:00
Postat av: Trolda

Och varför tror du jag skulle bli "avis" på din tupp...!?! ;-) Det skulle väl isåfall va för att den skulle passa alldeles UTMÄRKT här hos mig då...;-) Men DU!!! Vad du har FYNDAT! SÅ snygga grejor!!! Gillar alltihopa och speciellt den översta ljusstaken och - ok då - TUPPEN!!! =D Åh vad jag längtar tills flytten och nytt PYSSEL! =D



Trolda - med bamsekramar =D

2009-07-07 @ 21:26:31
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilken fantastsisk ljusstake!

2009-07-08 @ 07:58:42
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Kristin

Hej vilken härlig tupp! Den sidan ligger nu också på favoriter! Alltså Ofelias Hus. Det gör din med kan jag säga!! /Kristin

2009-07-08 @ 11:34:36
Postat av: Susihus

Snugg tupp! Ha en härlig sommardag. Kram

2009-07-08 @ 11:52:05
URL: http://susihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0