Måndag

Helgen har gått i INNEBANDYNs tecken. Just nu spelar bonusfröna innebandy för hela slanten, duktiga är dom oxå minsann. Om jag får säga det själv. Målgörare och snabba i bena.

Vi hann även med både IKEA och Bauhaus.

Julen har försvunnit hos mig, men jag lyckades köpa med mig  REA-belysning i form av en lampkrona (klicka på länken), endast 99 kr! Jösses, den ska få hänga på altanen hos mig. Så fort som möjligt ska den upp - för den kan ju leva ända till mars ut hos mig =D

Ikväll är det HOCKEY som gäller (igen). Den här gången kommer jag att sitta i en loge, äta lite god buffémat tillsammans med mina arbetskamrater, ja dom som är lika hockeyintresserade som jag alltså =D

Ha nu en alldeles underbar fortsättning på måndagen! Och tack alla goa för kommentarer =D
Vi ses
//Z

PS. För alla er som inte lyckades läsa Nemi - klicka på bilden så kommer du till länken där den finns och du kan göra den så stor du behöver - och även läsa fler Nemi, hoppa bland datumen för att komma rätt. Själv har jag den som startsida på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Trolda

"Inga inspirerande bilder hos mig..." Jo ja tackar ja...det är det väl ALLTID!!! =D Den IKEA-lampan är ju bara SÅ fräck!!! Tycker absolut inte det bara är "jul" heller. Ha den ute året om vetja! =D Och vad HÄRLIGT med lyxig buffé-hockey ;-) TUR då att jobbarkompisarna är lika intresserade - som bäddat för en o annan bira o hejarop =D Lycka till då ikväll!



Trolda - kramar =D

2009-01-12 @ 17:21:13
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Katten Carina

Låter som en underbar helg och ha en trevlig kväll.. Kram Carina

2009-01-12 @ 17:47:29
URL: http://blogg.passagen.se/cabe3
Postat av: Ninni

Ohh vilket fynd..den såg jag inte på vårt Ikea...tyvärr.

Den är ju inte direkt julig kan gott hänga uppe året om!



Ha en skön dag..kram

2009-01-13 @ 11:19:24
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Jenny

Här är det full rulle som vanligt! Härligt med fynd!! Jag vill också åka på IKEA känner jag. Skojsigt! KRAM!!

2009-01-13 @ 17:57:37
URL: http://jennyshemochharmoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0