Pysselhörnan

Superfin tavla från Magnus & Selma. Klicka på bilden.
Jag har fått hem så himla fina tavlor till shoppen. Klicka på bilden kommer du dit.
Har uppdaterat min pysselhörna med en och fixat lite vårigt och påsk på mitt våningsfat.
Hjärtan på tråd, rostiga stjärnor och ägg. Det gör min vår.
Tror ni nånsin jag kommer att bli klar med min bad-Tilda?
Nä, jag tror inte det... Men idag ska vi åka iväg och titta på symaskiner.
Har varit runt och kollat priser, dels vad en reparation skulle gå på (795 kr för en titt) och vad en ny kan kosta (från 3.200kr). Usch det känns som att jag behöver en skänk från ovan....

Ikväll är det sista elitseriematchen för vår del den här säsongen. Så himla trist att inte Modo lyckades peta in några mål extra denna nästsista omgång. Jaja, jag ska på Arenan och sprätta i min NYA REA-stövlar iallafall.
Kostat 1.599kr NU 300pix. Kan ni fatta? Hur kan dom tjäna nåt på det?

Här kommer en närbild på den andra modetavlan. Så himla fin!!

Jag har inte tagit hem så många så det gäller att passa på.
Om två-tre veckor väntar jag in jättestora fina porslinshönor, bland annat.
Så superfina, såg dom på frukostbordet när vi var på konferens i Steningevik och har inte kunnat släppa tanken på den fina porslinshönan. Nu har jag hittat dom och beställt. Bilder kommer såklart!!

Ha en underbar LÖRDAG i solen!
Nu ska vi UT.
Vi ses
//Z

Kommentarer
Postat av: Trolda

Så mysigt du har det i din kreativa hörna =D Och tavlorna är riktigt fina! Jag har fyndat en KLÄNNING idag...=D Supersnygg =D Här skiner Solen och Våren känns nära!!! ha en fin lördag och kramar!



Trolda - =D

2009-02-28 @ 13:55:05
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vilka fina bilder!

2009-02-28 @ 14:33:04
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: milo

Köpte min symaskin på coop för 900 spänn. Funkar hur bra som helst!! Den har ju såklart bara standardsömmar men till "vardagssömnad" duger den bra .Kram ..

2009-02-28 @ 15:22:25
Postat av: Liza

Vilken mysig skaparhörna du har! Gillar tavlorna.. funderar på var mina (fått av mamma) gamla tavlor med klänningar med turnyrer är, måste leta!

Ha det så gott vännen!

KRAAAAAAAAAAAM!

Liza

2009-03-01 @ 00:17:50
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Jenny

Härligt att ha en egen pysselhörna! Så mysig dessutom! Fina saker du fått in i webbutiken också! Man blir köpsugen :) Ha en toppenbra söndag! KRAM!!

2009-03-01 @ 10:17:03
URL: http://jennyshemochharmoni.blogg.se/
Postat av: Trolda

Så är mitt jotex-fynd på plats...;-) Ha en härlig söndag!



Trolda - kramar =D

2009-03-01 @ 12:20:30
URL: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0