3e Advent avklarad

Måndagmorron och jag inser att jag har inte ens startat datorn i helgen :) *skönt*
Guben + kidsen var på innebandy till Matfors och Härnösand igår - jag spenderade dagen framför TVn och en hel del pyssel.

Dessutom fick jag besök av världens vackraste Lucia - nämligen Lillbytta Tess, ja svägerskans äldsta doter. Hon var så underbart gullig så jag fick ståpäls. Svägerskan sjöng och Tess va' bara snygg =) Vilken lycka att få ett sånt besök. Tack tack =) Jag blev dessutom så till mig att jag missade att fotografera!

Vi klädde JULGRANEN igårkväll så nu är det jul i vårt hus! Underbart mysigt. Kulor till tusen, två ljusslingor, glitter och flaggor på rad - ja den är i mina ögon helt underbar.

Den här veckan jobbar jag bara 4 dagar! SKÖÖNT - sen har jag julledigt några dar. På fredag får jag BESÖK av vinlotteribrudarna. Jag ska bjuda på lite mat och dryck. Det ser jag fram emot!

Nu - jobba :)
See Ya
/Sara

Kommentarer
Postat av: Trolda

Låter som du haft en superskön o mysig helg =D Och vad kul med GRAN inne redan! min filosofi är liknande (såklart) och IDAG blir den införskaffad o klädd ikväll =D =D nu väntar jag besök av en bloggare =D (milla på min länklista)vi skall fika(Trolda´s CHEESECAKE! =D) o förhoppningsvis skvallra lite tillsammans...;-) Ha en underbar vecka o leeeeeedigt ppå fredag!!!! =D



Trolda - kramar =D

2009-12-14 @ 11:02:36
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Katten Carina

Låter som en skön helg och rolig vecka.

Ha det så gott. Kram Carina

2009-12-14 @ 15:31:52
URL: http://blogg.passagen.se/cabe3
Postat av: Anna

Härlig helg...

2009-12-15 @ 09:51:07
Postat av: Lizaloop

Härligt att ni med fått en massa snö. Mannen gick precis ut och skulle skotta undan lite, men den vägen ingenting så det blir inget motionspass ;) SJälv ska jag ta en promenad runt byn och dumpa ner julkort i brevlådorna!!

2009-12-15 @ 11:35:33
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0