Sol och regn

Lördagen var helt underbar här. Solen sken och jag pysslade och fixade massor.Superfin blomlåda köpt på ICA i Bjästa. Tack Milo för tipset!
Ett fint tips från M och jag har numera en jättefin blomlåda som pryder husväggen och ett mer VÄLKOMNANDE intryck får man leta efter. Jag hoppas du hann med att köpa en för nu är de slut!
Aster, Murgröna och Heba (?).
Höstfint fynd. Liknande krona hittar du hos Magnus & Selma.
Jag var på loppis igår (Näske Genuina) och gjorde detta fina fynd. En väggampel som jag gjorde en höstdekoration i, tillsammans med en liten krona, svampar och en rostig stjärna. (klicka på länkarna)
Det kändes toktidigt att fixa med lite höstdekorationer men jag vet att tiden går fort och vips är det slutet av september.
Byst från Magnus & Selma.
Jag fixade även nytt och fint på mitt egenhändigt snickrade utebord.
Zassi älskar både skugga och sol.
Var jag än var så följde Zassi med....
Rosorna blommar jättevackert.
De små rosorna är otroligt vackra och MASSOR med knopp.
Vi åt ute igårkväll, det var längesen det var så ljumt och skönt.
Jag dukade på altanen och vi åt sent i augustivärmen. Duken med vallmo är en födelsedagspresent.
Tid för mys.
Det är så mysigt när man kan tända ljus och det SYNS.
(Lyktorna från MIO's reaavdelning, underläggen i filt från Indiska.)
Zassi är aldrig långt bort.
Zassi tog såklart en av stolarna.


 Jag hade fotat en massa fina bilder på de nya trasmattorna som kommit till shoppen, vips så sjabblade jag till det så alla kort försvann *urk*. Nu får jag börja om igen....

Ha en skön fortsättning på SÖNDAGEN - här ÖSREGNAR det idag. En otrolig kontrast mot gårdagen.

Vi ses
//Sara

Kommentarer
Postat av: Niina

Vad fint du har dukat o fixat, verkligen fina bilder!

2009-08-16 @ 17:21:34
URL: http://replaymaniac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du vill vara med i min utlottning!

Vad snyggt du hade gjort på väggen! Ja visst närmar sig hösten med stormsteg, fast jag vill behålla sommaren ett tag till.

Ha det så gott!

Märta

2009-08-16 @ 21:53:01
Postat av: EVA

Vilka härliga bilder ! Och vilken fin idé med blomlådan på husväggen...kanske jag knycker den...hihi ! Kan ju ha den antingen på väggen eller så på vårt dala-plank...



***

KRAAAM EVA

2009-08-17 @ 17:33:08
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar dina mysiga bilder - får massor med inspiration! Tackar för det!!:D

Har börjat jobba idag och det kändes helt OK förutom att kaffet på jobbet fick mina ögon att tåras imorse.. gissa om mina arbetskamrater skrattade gott??!! Faaast om en vecka så smakar det OK för då har jag vant mig vid "beskan"!!

Ha det så gott!

Kram!

Liza

2009-08-17 @ 22:49:25
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: K

Hej!

Så mycket fint du har gjort härliga insp. bilder!

Ha de gott!

kram!

2009-08-20 @ 20:25:28
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0