Joohoodu..

Snön ligger kvar - typ litegrann. Och mer ska det visst bli i allafall vad dom lovat på TVn.

Vi har helt kommit av oss i renoveringstjofräset, tror att våra huvven har tagit höstlov, ja armar och ben oxå för den delen. Ja örk int' nå. Dessutom har den här veckan varit TOKFYLLD av leveranser! Jag tycker såklart att det är jätteroligt. Jag packar hellre ljuslyktor än river tapet.

Änglaljuset kan du såklart shoppa hos mig. Den vinröda godisskålen med lock har jag fått av mamma och det övriga är lite fuskäpplen, prydnadspumpa och en apelsinskiva - egenhändigt torkad.

Kanske jag ska torka mer apelsinskivor och sälja på shoppen?

Skulle ni köpa?

Ha en underbar fortsättning på dagen!

Förresten, jag köpte Drömhem & Trädgård igår, när jag kom hem hade jag Lantliv i brevlådan. JÖSSES så mycket julmys det är på G nu!

Jag LÄNGTAR efter advent.

Kram till Er alla som lämnar rara kommentarer - ja alla ni andra som oxå kikar in.
Ni är så VÄLKOMNA!!

Hope You like what You see.
Todelidoo//Z

Kommentarer
Postat av: Nina

Nej, inte mer snö! Jag är mitt i flyttning och har totalt tappat sugen nu. Är så trött så jag knappt vet vad jag heter.



Och då har inte stora bära-ut-dagen varit och inte heller stora bära-in-dagen. Jag bävar.

2008-10-30 @ 16:29:05
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Liza

Åh, vad jag är avundsjuk på att snön behagar falla söderut men inte här i norr, jag menar Piteå är faktiskt ganska så långt norrut!!

Ska bli roligt att se vad du packar upp i shoppen.. du har så mycket fint!!

Köpte också Drömhem&trädgård igår.. vill börja pynta nu!!! Fick säga till mig själv på skarpen idag för att inte ta fram en julskiva och spela...

Ha det så gott och det är tillåtet att ta det lugnt ibland också - ladda renoveringsbatterierna!!

KRAAAAAAAAAAM!

Liza

2008-10-30 @ 16:40:33
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Marina

Så det är lite kvar i alla fall..?? Det var inte illa..Den brukar ju ha förmåga att försvinna på en gång när den kommer först..Sen blir man knappt av med den..

Men snön behövs..Det blir så himla mycket mysigare och ljusare då..

Ha en bra hallowen!

2008-10-30 @ 18:56:12
URL: http://http//marinasblogg.se
Postat av: Ninni

Jättefint arrangemang....ohh torka apelsiner ska jag göra..det är så gott att blanda det, stjärnanis, kanel, pomerans..mmmm luktar såå gott!



Ha det..i morrn är det fredag.kramen

2008-10-30 @ 19:42:06
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0