Nää...

Åh jag har helt missat fredagshistorien!

Kanske lite ärliga barnberättelser kan lätta upp?

Hur bestämmer man sig för vem man ska gifta sig med?
Du måste hitta någon som tycker om samma saker. Om du till exempel tycker om sport, ska hon tycka om att du tycker om sport, och ge dig chips under tiden. Emil 10 år


Jag var till läkarn och blev sjukskriven :(
Faktiskt första gången som jag blivit sjukskriven så det känns väldigt märkvärdigt. Till nästa fredag ska jag vila ryggen och ta korta promenader inomhus.

Fick Tradolan och Alvedon 1 gr på recept. Jisös så mjölig i mössan man blir av Tradolan! Huvva  - ingen tablett för mig i längden - men ack så underbar mot värken. Ska visst vara så nära morfin man kan komma.
Var till kiropraktikern igår igen och fick massage och akupunktur, och lite stretching...
Ska tillbaka på måndag och hoppas såklart på underverk.

Idag har jag mest stått och gått, och pysslat en del.
Här har jag satt in en jättekotte, lite apelsinskivor, julgranskulor och Karl-Johan svamp i min glaskupa, ja lite annat jolijox är det allt där oxå.

Sen vill jag tipsa om en mysig bok som heter French Home. Massor med fina bilder och inspiration.

Ha en underbar fortsättning på FREDA'N.
Vi ses
//Z


PS. TACK för alla Krya-på-mig! Det hjälper! =D

Kommentarer
Postat av: Ninni

Inte ofta man blir sjukskriven...vila dig ordentligt!

Men ligg inte för mycket för då får man oftast mer ont.

Usch för Tradolan jag blir helt knäpp av det pillret....kramen



Ja kryapådej förstås!

2008-11-22 @ 09:28:52
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Katten Carina

Hoppas helgen är bra och inte plågad av ryggen. Nu får du ta det lugnt några dagar och tänk på mjölkpaketen de är tunga när man har ont i ryggen. Kram Carina

2008-11-22 @ 16:18:43
URL: http://blogg.passagen.se/cabe3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0