Bemz

För inte så längesen var jag med och TÄVLADE på Bemz blogg. Ja många av Er röstade på mig *lycka*

Bara så ni vet kan ni fortfarande lägga en röst =D *please*
Man kan vinna ett presentkort på Bemz och det vore min stora lycka!

Jag uppdaterar mitt TV-rum eftersom. Det började med fåtöljen som jag köpte på loppis för 225 kr och nu har fotpallen fått samma tyg - så nu ser de mer ut att höra ihop än tidigare.

Åsså är den RÖD. Älsklingsfärg på fåtöljer! Plus att den står i söder - alltså ELD enligt Feng Shui - så vad kan passa bättre än en röd fåtölj där? Joo, faktiskt kissen eftersom djur oxå är ELD.

Jag har så sakteliga tagit fram adventsljusstakarna och placerat ut dom - men INTE tänt dom ännu.
Det blir vartefter....
Tyvärr tillåter inte min rygg så mycket aktivitet än, att sitta vid datorn är ju inte heller så bra.... MEN!

Vill visa den superfina hyllan jag fått in till shopen. Köpte såklart en och nu sitter den på väggen i matrummet.

Alla som bor i Nätra, alltså Bjästa, Köpmanholmen, Näske, Skulnäs, Bergom och Sidensjö kan läsa om MIG och mitt HEM i Collage Nätra. En liten lokal tidning som kommer ut varannan månad. Tidning nr 2 har nu kommit och där har Emma (från Daus Tryckeri) intervjuat och fotat. Så himla roligt.

Jag tog några extra exemplar. Hallå! Jag måste ju skicka till mamma, syrran, moster, kanske nån kompis som bor långt långt bort vill ha? Jisös *fniss* SÅÅ roligt =D

Visstja - då är det bäst att VÄLKOMNA alla NYA läsare. 

Tjingeling och Välkommen tillbaka!
Vi ses
//Z

Kommentarer
Postat av: Katten Carina

Lika fint och mysigt som vanligt här. Ta hand om dig. Kram Carina

2008-11-26 @ 16:58:29
URL: http://blogg.passagen.se/cabe3
Postat av: Kamomilla

Hej!

tack för ditt "tassavtryck" hos mig! Du får givetvis länka, det är ju bara smickrande! :)

Din blogg verkar väldigt intressant! Jag ska genast ta mig lite tid kika runt lite! :)

Kamomilla

2008-11-26 @ 18:09:09
URL: http://lillakamomilla.blogspot.com
Postat av: Niina

Jättefint med den vita hyllan och fiffigt att ha små glasljuslyktor sådär under!

2008-11-26 @ 20:55:59
URL: http://replaymaniac.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Mmmmm jag kanske har tjuvtänt litegrann....hihi MEN jag kollade runt före på väg till jobbet och såg att jag var långt ifrån ensam så då tordes jag oxå tända..hihi jag brukar va fort fram med grejerna och fort bort efter jul så det jämnar ut sig ;)

2008-11-26 @ 22:51:33
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Annette

Hej! Vad kul att du tittade in till mig!

Här har du det verkligen fint, så vackra bilder och mysigt värre...

Nu måste jag titta runt en stund!

KRAM:

Annette

2008-11-27 @ 11:31:59
URL: http://floraskulle.blogspot.com/
Postat av: Miafialottan

Åh vad spännande!!! Jag vill läsa! Har du ett ex kvar som du har lust att skicka? Jag är jättenyfiken! Det går så bra för dig nu, vips är du överallt- som krönikör, med i reportage samt inte minst i musikvideos fniss

Här försvann snön i en hast och vi har soligt och sex grader varmt.... konstigt... Göra advent känns märkligt, skulle vilja ställa ut utemöblerna igen känner jag istället och bestämma att det är maj nu. Fast i och för sig hann vi ju inte få in alla möbler innan snön kom, så då kanske det jämnar ut sig? :) Time to walk the dog.

Ha en trevlig helg och var rädd om ryggen!

/M

2008-11-28 @ 10:22:03
Postat av: Liza

Så mysigt du har det, gillar verkligen att "hälsa" på hos dig! Får inspiration och blir glad!

KRAAAAAAAM!

Liza

2008-11-30 @ 22:49:04
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Paula

Älskar den lilla hyllan.....

God Jul

2008-12-22 @ 22:00:00
URL: http://gullfubbick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0