OS-avslutning

Så var det då söndag och sista OS-dagen. Guben har varit hänförd TV-tittare och visst jag har tittat oxå, men har lika gärna kunnat åka på en loppis. Det känns inte som att det varit "mitt" OS denna gång, jag vet inte vad det är men jag har missat alla dom sporter som jag tycker är roliga. Rytmisk gymnastik, stafett och några andra - jag vet inte var dom tog vägen. Nu har jag istället upptäckt beachvolley (bläk), basket, handboll och Taekwondo?! Hmm... det är jag inte intresserad av i vanliga fall men det verkar som att dom visar allt roligt när jag varit på jobbet :(

Jaja, nu blir det nog en spektakulär avslutning i eftermiddag och jag skulle tro att jag sitter i fåtöljen och tittar.

TACK alla bloggisar som lämnar kommentarer hos mig :) Jag brukar försöka att svara hos var och en av Er istället för här, men ibland så svarar jag här och ibland inte alls... jaja ni vet hur det är. Men jag LÄSER allt :)

Urna för halva priset på MIO.
Igår var jag på en loppisrunda och även en sväng på MIO. Hittade inget av intresse på loppisarna men MIO lyckades bjuda på en hel del REA med halva priset. Den här urnan fick följa med mig hem och nu står den uppe på skåpet i köket.
Nygamla loppisfynd - rutiga gardiner.
För flera år sedan fyndade jag dessa rutiga gardiner på loppis, dom har legat i skåpet ganska länge för jag har inte tyckt att dom passat in nånstans. Men nu hänger dom i matrummet och ger en väldig countrykänsla. Rummet blev väldigt ombonat, jag har lagt in en matta under bordet som går i mörkgrönt och det blev genast en varmare känsla.
Ljusen tänds och det blir genast väldigt mysigt och ombonat. Jag fyllde ljuskoppen med vatten och lite glitter och ett flytljus.
Klicka på bilderna för att få dom större.
Ha en underbar fortsättning på söndagen. Själv räknar jag ner till Formex-mässan.
Jag kommer att vara där torsdag och fredag för en massa inspiration - och BILDER kommer jag att ha med mig tillbaka.

Vi ses
//Z

Bilderna är mina - vill du låna? Javisst, men fråga först! [email protected]

Oj jag som skulle NOMINERA fem bloggare!! Återkommer till det...

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag har inte varit och kikat hos dig på väldigt länge, men det var väldigt kul att titta in och bli inspirerad. Det var många mysiga tips!

2008-08-24 @ 19:14:06
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja ibland ligger dom på minuslistan :(

hoppas du får en fin dag för dig själv idag...ladda lite energi!

Jag ska ta mig en fika på centrum-ensam för att ladda lite efter all turbulens hemma...kram & tack!

2008-08-25 @ 09:06:37
Postat av: Christa

Helt ok att länka.. Bara roligt.

Lägger en länkt till dig lite senare idag.

Håller på att fixa för katterna..

Kram

2008-08-25 @ 13:47:12
URL: http://hissen.blogg.se/
Postat av: Ninni

Blev ju skitsnyggt ju!!Jag har kollat gmnastiken.inte allt!

Och så simhopp så klart och lite friidrott..men jag är inte görintresserad av sport!



Kramen

2008-08-25 @ 18:33:40
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Soya

Åh så mysigt hem du har!

2008-08-25 @ 20:30:17
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Katten Carina

Härliga bilder. Önskar dig en trevlig vecka. Kram Carina

2008-08-26 @ 12:14:04
URL: http://cvb26.spaces.live.com
Postat av: Nygammalt

Tjusigt med gardinerna och sen kudden där.

Kul att få fynda på Mio, annars brukar det ju kunna bli rätt dyrt där.

Formex säger du, vad spännande! Önskar att jag också kunde åka dit men jag får njuta av era bilder istället.

Ha det så trevligt nere i storstan!

2008-08-26 @ 21:20:01
URL: http://nygammalt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0