Nyhetsbrev..

Nyhetsbrev..

MIO - möbelvaruhuset tipsar om att duka vitt till jul i år!
Skulle kunna tänka mig att ha det så här i matrummet...
För tillfället gapar ett hål där det ska stå en matgrupp.
Tror inte det blir den här, Rosie, men den är väldigt snygg.
Och tittar jag tillräckligt länge så skulle den nog passa hos mig ändå..
Ojojoj, ja det är alltid lika svårt... *beslutsångest*.
Vi har visserligen sängen och sängborden i den här serien - men är det inte
risk att det blir för mycket då?


Bild - MIO

Kommentarer
Postat av: Ninni

Det var vackert..jag läste i Aftonbladet igår att det skulle vara svart i Jul...tråkigt tycker jag!!

2006-11-21 @ 19:06:10
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Zassi

Svart... En lampfot kan nog vara snygg svart, eller ett litet bord, men en svart jul känns tråkigt. Den vill jag ha färgglad och framförallt RÖD!

2006-11-21 @ 19:19:36
Postat av: Snurran

Vitt...kan aldrig bli för mycket...!

2006-11-22 @ 10:03:46
Postat av: Sofie

Vacker bild. Tyckte om kakfatet till höger och de olika höga ljusen. =) Matgruppen var oxå fin!

2006-11-22 @ 20:58:21
URL: http://mychristmas.blogspot.com
Postat av: Zassi

Snurran och Sofie: Ja, jag giller verkligen den här matgruppen... men jag har fått för mig att jag ska ha stoppade stolar... Och när man fått nåt i skallen så..

2006-11-22 @ 21:16:08
Postat av: Mari Eriksson

Mat gruppen var jätte fin. Man kan inte få nog av vita möbler. Jag tycker att du ska köpa. Dukningen var jätte fin. Hinner jag få i ordning mitt hus innan jul på två veckor, skulle inte tro det :( , ska jag testa denna dukning. Kanske lite färg hade jag lagt till tex en girlang av gran kvistar.

2006-11-24 @ 10:12:07
URL: http://angelattable.blogspot.com/
Postat av: Zassi

Mari: Helt rätt - vitt är nog bäst :) Jag hade oxå petat in lite färg i dukningen.

2006-11-24 @ 22:02:37
URL: http://katterochpasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0