New England

130628-86
         

Jag är helt såld på det som kallas New England-stilen!
Kan inte påstå att mitt hem ser ut riktigt så här - även om jag skulle vilja..
Det som jag har som stämmer enligt ovan är båten...
Stor spegel med vit ram och fönster på toa.. Hmmm, sen tog det nog slut...
Annars är det inte så mycket mer i mitt New England hem, men jag försöker!
Mycket av det jag numera köper till hemmet - tänker jag New England -
rustikt men ändå romantiskt - så tolkar jag det.

Jag har svårt att hitta tips och trix om denna inredningsstil - även om NK kanske är en
stor inspirationskälla så har jag såå väldigt många mil dit..
Finns även några hemsidor som säljer möbler och sånt.
Men den jag fastnat för mest är ändå Willa Nordics hemsida.
Jag kan aldrig se mig less på dessa bilder!

Bilder - Willa Nordic

Kommentarer
Postat av: Anonym

.

2006-11-21 @ 11:18:04
Postat av: Anna

Snyggt!! :)
Har sett att min granne har en sån därinag båt oxå??...ha det gött..

2006-11-21 @ 12:24:26
URL: http://ensammamammans.blogspot.com
Postat av: Ninni

Det är vackert men inte min stil!

2006-11-21 @ 12:51:53
Postat av: Zassi

Anna: Fina är dom.. Fast min är ju något mindre :)
Ninni: Ja visst är det.. *Jag vill så gärna*, men min stil funkar oxå :)

2006-11-21 @ 13:54:12
Postat av: claes richter

Hej!

Jag skulle vilja använda "vardagsrumsbilden" på min hemsida och undrar om jag skulle kunna få göra det? Mkt fin bild som klart och tydligt visar vad New England möbler innebär.

2008-04-24 @ 15:44:48
Postat av: Zassi

Claes Richter: Bilderna kommer från Willa Nordic, som jag hänvisar till. Klicka in där och njut av ännu fler bilder. Jag kan inte lova dig dessa. Mvh//Z

2008-04-28 @ 19:39:51
URL: http://katterochpasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0